دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» منزل مبله شیراز - کد 18

منزل مبله شیراز - کد 18

منزل مبله شیراز - کد 18

ارم مبله: منزل مبله لوکس برای اجاره موجود است

آیا در هنگام اقامت در منطقه مروارید ، به دنبال فضایی زیبا برای آویزان کردن کلاه خود هستید؟ در این صورت ، ارم مبله با اجاره منزل مبله تمامی امکانات مورد نیاز شما را ارائه می دهد. ایده آل برای کسانی که در شهر برای ماهها در حین جابجایی هستند ، اجاره این آپارتمان مبله برای سفرهای تجاری یک ماه یا بیشتر نیز مناسب است.

بر خلاف یک اتاق هتل ، شما در یک فضای کافی حریم شخصی خود را دارید و در نزدیکی بهترین مکان های شهر واقع شده اید. منزل مبله شیراز در نزدیکی رستوران و باشگاه تناسب اندام واقع شده است. همچنین نزدیک به فروشگاه های بزرگ شیراز مانند کوروش ، تارا مارکت، اتکا ، رفاه است. همچنین بسیاری از رستوران ها ، کافی شاپ ها و مناطق تفریحی در نزدیکی آپارتمان مبله شیراز قرار دارد .

منزل مبله لوکس شیراز

شهر شیراز با داشتن بسیاری از متخصصان پزشکی ، موقعیت های مسافرتی را در اختیار شما می گذارد ، این منازل و آپارتمان های مبله ، شما را در نزدیکی مجموعه گسترده ای از کلینیک ها و بیمارستان ها قرار می دهد. بیمارستان نمازی شیراز ، بیمارستان ام آر آی ، بیمارستان سعدی ،بیمارستان دنا شیراز، بیمارستان اردیبهشت و همه و همه در یک مسیر و رفت و آمد کوتاه قرار دارند. شما همچنین می توانید چند دقیقه به مرکز پزشکی MIR و بیمارستان مادر و کودک برسید.


فضای خانه مبله بزرگ است و با 1.635 فوت مربع دیگر برای لذت بردن از سفر خود بزرگ و روشن است. خانه برای راحتی شما و تکمیل امکانات کاملاً مبله است ، بنابراین اجاره در طول اقامت شما لوازم و سایر وسایل اضافی را پوشش می دهد. این اجاره منزل مبله توسط ارم مبله یک اتاق خواب بزرگ و یک حمام مدرن را برای استفاده در طول اقامت شما ارائه می دهد.


در طول اقامت شما لازم نیست بدون اینترنت بی سیم ، تهویه مطبوع و کابل تلویزیون باشید. هر یک از این موارد استاندارد است. این آپارتمان مبله شیراز منازلی همچنین دارای تمامی لوازم مورد نیاز شما مانند یک دفتر کار در خانه است. کسانی که تجربه کار در فضای باز را ترجیح می دهند می توانند از تابلوی پشت بام بازدید کنند ، که نمای 360 درجه ای از فضای شهر شیراز را نشان می دهد.


این منزل مبله موقت دارای فضایی باز است. که می تواند برای سرگرم کردن دوستان و همکاران یا حتی برگزاری جلسات اساسی کارمندان مورد استفاده قرار گیرد، دارای مبلمان مدرن ، سیستم HVAC به روز شده ، کف های چوبی طراح و فرش های مجلل است تا بتوانید از اوقات فراغت تان لذت ببرید.


کسانی که از پخت و پز لذت می برند وسایل زیبایی از جنس استنلس استیل در خانه پیدا می کنند. یک پکیج صبحانه کوچک برای غذا خوردن برای دو نفر نیز در نظر گرفته شده است. فضای زیادی در سرتاسر خانه وجود دارد ، و مناسب است که فردی مجرد یا یک زوج با هم وارد شوند. با وجود تمام وسایل اضافی موجود در این آپارتمان و منزل مبله ، این نوع مکانی است که دوست دارید هنگام حضور در شهر به خانه بیایید


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده