دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» منزل مبله شیراز - کد 23

منزل مبله شیراز - کد 23

منزل مبله شیراز - کد 23


آغوش سلامتی زندگی در منزل مبله شیراز

سلامتی در ارم مبله


در زندگی سلامتی همیشه معنی دار بوده است ، اما با توجه به شرایط فعلی با coronavirus ، حتی از گذشته ضروری تر است. این امر در مورد همه جنبه های زندگی ما صدق می کند ، اما هیچ کجا نسبت به دنیای خانه های مبله شرکتی ، جایی که بسیاری از آنها ماه ها به طور یکجا و در هر زمان و در مناطق مختلف جهان زندگی می کنند ، کار می کنند.


مؤسسات برجسته ای مانند انستیتوی جهانی سلامتی ، FITWELL و انستیتوی بین المللی ساختمان سازی WELL (IWBI) همه صحبت می کنند و می گویند: "کارهای صحیح انجام دهید و آن را هم اکنون و برای همیشه انجام دهید." اکنون بیش از هر زمان دیگری ، هر شخصی شانس ایجاد تغییرات و تغییر جهان را دارد تا از بروز موقعیت هایی مانند کرونا ویروس یا گسترش آن در آینده جلوگیری کند.

سلامتی در مسکن شرکت


هم اکنون خانه های مبله تقاضای زیادی دارند. بسیاری از افراد به هنگام زندگی در نزدیکی عزیزان خود در طول قرنطینه به زندگی خود برگشته اند. تعداد بیشماری دیگران برای ارائه خدمات درمانی و سایر خدمات لازم در مناطقی که به آنها بیشترین نیاز را دارند ، سفر می کنند. ارم مبله می خواهد بخشی از راه حل را با در آغوش گرفتن زندگی در سلامتی و ایمن نگه داشتن مردم انجام دهد.


IWBI در حال پیشبرد جنبش برای ایجاد جوامع و تبدیل ساختمانها است تا مردم بتوانند پیشرفت کنند. این گروه از وضعیتی که در آن قرار داریم به دلیل کروناویروس آگاهی دارند. در حال دستیابی به انتشار آموزش ، مکالمه و راه حلهایی در مورد چگونگی بهبود و تقویت سلامت خود و همه افراد اطرافمان هستیم.


توماس ایرپان ، مالک یک دارایی با CHBO و عضو کارگروه ویروس IWBI coronavirus ، نمونه ای از آنچه در آن جهان به نظر می رسد ارائه می دهد. وی یک مجرای اجرایی برای سلامتی فراهم می کند که "با سلامتی و رفاه شما طراحی شده است." به عنوان بخشی از کارگروه COVID-19 برای IWBI ، این ویژگی شامل مواردی مانند سطل زباله بدون هندزفری ، دستگاه آب تمیز و بستر حق بیمه است

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده