دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» منزل مبله شیراز - کد 9

منزل مبله شیراز - کد 9

منزل مبله شیراز - کد 9

شما فردی هستید به دنبال یک آپارتمان اجاره ای هستید؟

ارم مبله برای افرادی که مایل به ماندن موقت در شیراز یا نزدیکی شیراز هستند ، از بازدید و انتخاب آپارتمانهای مبله کاملاً مراقبت شده مراقبت می کند. تبلیغات ارائه شده توسط آژانس املاک و مستغلات ما می تواند پاسخگوی تمام انتظارات و انواع نیازها (مطالعات ، خانه های در حال حرکت ، سفرهای کاری ، انجام کار بر روی ملک اصلی شما ، مراقبت های پزشکی و ...) باشد ، از منازل مبله برای اجاره مناسب تا آپارتمانهای لوکس ، برای بودجه بالاتر


آیا یک تجارت را هدایت می کنید آیا می خواهید برای کارمندان شغلی پیدا کنید؟

ارم مبله بطور مساوی خدماتی متناسب با مشتری های 'تجاری' ایجاد کرده است که در جستجوی منزل مبله اجاره ای برای کارمندان خود درتلاش هستند: مهاجران خارجی ، تکالیف حرفه ای ، آموزش ...

اقتصادی تر از هتلهای جداگانه ، آپارتمانهای اجاره منزل مبله نیازهای مشتری را جستجو می کنند. برای مسکن موقت که "آماده زندگی" است. برای آسانتر کردن زندگی روزمره خود و خوشگذرانی در محیط کار ، Lodgis از نظر استراتژیک انتخاب بزرگی از اجاره منزل مبله واقع در مناطق تجاری و همچنین بسیاری از خدمات اضافی (نظافت هفتگی ، کمک به حرکت در داخل و یا خارج از یک ملک) را ارائه می دهد. ...)

شما مالک یک ملک ساخته شده در شیراز هستید؟

ارم مبله یک سرویس اتصال اختصاص داده شده به صاحبان آپارتمانهای واقع در شیراز یا در نزدیکی حومه شهرها و برای اجاره منزل مبله در نظر گرفته شده برای چند ماه یا برای کل سال ارائه می دهد.ارم مبله وظیفه دارد با یک مشتری بین المللی که انتظارات مالکان را برآورده می کند (تاریخ ، طول اجاره ، پروفیل) ، نمایانگر مورد نیاز خود باشد. پرونده های مستاجران احتمالی با دقت انتخاب و به صاحبان ارائه می شود که می توانند انتخاب خود را انجام دهند. ارم مبله کلیه اسناد و مدارک اداری لازم (اجاره اجاره ، موجودی) و در صورت نیاز ، مشاوره ارزشمند عملی ، حقوقی و مالیاتی را ارائه می دهد.

دارندگان ، که مایل هستند ، می توانند ضمن حفظ کنترل مدیریت اجاره ملک خود (ورود و خروج مکان ها و غیره) از مدیریت جریان های مالی (دریافت پول ، ارسال تماس و دریافت اجاره و غیره) بهره مند شوند.

در حال جستجو برای بیشتر خدمات کلاسیک هستید از یک آژانس املاک و مستغلات؟

ارم مبله به همان اندازه در برنامه های شما برای خرید یا فروش املاک و مستغلات و همچنین در جستجوی اجاره یک آپارتمان خالی به شما کمک می کند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده