دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» منزل مبله شیراز - نحوه رزرو

منزل مبله شیراز - نحوه رزرو

منزل مبله شیراز - نحوه رزرو

نحوه رزرو

خانه خود را 100٪ بصورت آنلاین پیدا کنید با ارم مبله ، دیدارهای حضوری چیزی از گذشته است. ما برای شما تورهای ویدیویی و عکس از این ملک حاضر میکینم تا بتوانید آن را بصورت آنلاین مشاهده کنید. ما تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری را جمع می کنیم.


درخواست رزرو کنید فقط با چند کلیک ساده

می توانید از ملک درخواست کنید و تا زمانی که پاسخی دریافت نکنید ، برای شما برگزار می شود. به یاد داشته باشید ، تا زمانی که صاحبخانه تأیید نکند ، ما از شما هزینه نمی گیریم


پاسخ را در 24 ساعت یا کمتر دریافت کنید


صاحبخانه 24 ساعت فرصت دارد تا به درخواست رزرو شما پاسخ دهد. اگر آنها بپذیرند ، روش پرداخت شما شارژ خواهد شد و ما شما را با صاحبخانه در تماس قرار خواهیم داد. اگر آنها نپذیرند ، نگرانی وجود ندارد ، هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید و ما به شما کمک می کنیم تا گزینه های دیگری پیدا کنید.


وارد شوید

تاریخ حرکت ، مجموعه کلید و هر چیز دیگری را مستقیماً با صاحبخانه خود ترتیب دهید. به عنوان یک مرحله امنیتی اضافی ، ما فقط اجاره ماه اول را 48 ساعت پس از ورود به خانه به صاحبخانه منتقل می کنیم ، مگر اینکه با مشکلی مواجه شوید.


به یاد داشته باشید: برای بررسی خانه جدید خود باید 24 ساعت وقت داشته باشید اگر این ملک با آنچه که لیستی که ما اراده داده ایم تفاوت چشمگیری دارد ،وقتی به آنجا وارد شدید ، به ما اطلاع دهید تا بتوانیم برای حل آن اقدامات لازم را انجام دهیم




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده