دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» منزل مبله شیراز - کد 24

منزل مبله شیراز - کد 24

منزل مبله شیراز - کد 24


نکاتی در مورد کار در خانه برای شما


با توجه به همه چیز در جهان به COVID-19 ، بسیاری از شرکت ها اکنون مشمول اجباری یا داوطلبانه ای از سیاست های کار در خانه می شوند. در حالی که می تواند کمی تلاش کند تا اجاره منزل مبله خود را به یک دفتر تبدیل کند ، می تواند به شما در تولید و ایمن تر بودن کمک کند. به همین دلیل ما می خواهیم لیستی از راه های ایجاد فضای منزل مبله شما را برای کار در خانه ترسیم کنیم تا بتوانید به طور کارآمد ادامه دهید.


فقط به این دلیل که در خانه هستید ، به این معنی نیست که شما نباید مانند صبح گذشته روال روزمرگی خود را انجام دهید. انجام برخی کارهای روز صبح ، روشی عالی برای آماده کردن بدن و ذهن شما برای کار است ، دقیقاً مانند زمانی که در حال آماده شدن برای رفتن به مطب هستید. این ممکن است به معنای بیرون رفتن برای پیاده روی در صبح ، نوشیدن یک فنجان قهوه قبل از نشستن روی میز خود یا چیز دیگری باشد که بدن شما را به حالت آماده درآورد.

مطمئن شوید که شما از فناوری مورد نیاز خود برخوردار هستید


اگر از دفتری با اینترنت سریع چشمگیر به منزل مبله موقت با اینترنت می روید که با جا به جایی انجام می شود ، انجام کارها به همان سرعتی که دوست دارید سخت است. در صورت نداشتن سخت افزار و نرم افزار مناسب ، همین امر نیز صدق می کند. خبر خوب این است که در بیشتر موارد ، اجاره منزل مبله با اینترنت بی سیم سریع صورت می گیرد و ممکن است در حال حاضر یک دفتر نصب شده باشد.


برای ورزش در طول روز زمان ایجاد کنید


تنظیم زنگ هشدار یا یادآوری که باعث بلند شدن و ورزش در طول روز می شود همچنین می تواند به عادت کردن در کار در خانه کمک کند. بلند شدن و انجام برخی حرکات کششی یا قدم زدن در خانه با سرعت زیاد به فعال نگه داشتن ذهن و بدن کمک خواهد کرد. حتی پیاده روی برای چک کردن نامه می تواند موثر باشد .


پایدار ماندن و انجام همه کارهای خود در منزل مبله شیراز به طور موقت می تواند سخت باشد ، به خصوص اگر هزار چیز در اطراف خود داشته باشید. یکی از مواردی که می تواند موجب حواس پرتی باشد تلفن شما است. برای ادامه کار خود ، هر روز یک زمان خاص برای تماس با ما تعیین کنید. این بدان معناست که می توانید کارها را برای بقیه روز انجام دهید و زمان مشخصی برای تماس برقرار کنید.


مهم نیست که کجا هستید و چه کاری انجام می دهید ، نکات فوق به شما کمک می کند تا از کارهای روزمره وارد کار شوید. شما هر روز پربارتر و آماده تر خواهید بود تا جهان را به دست بگیرید. در حالی که همه خوشحال نیستند که از خانه کار می کنند ، اگر کمی تلاش کنید شما می توانید این کار را انجام دهید!

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده